Κυριακή, 8 Μαΐου 2011

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
εδώ περιγράφεται η εμπειρία σας από τη διδασκαλία της Μαθησιακής Ενότητας στην τάξη. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο πως ανταποκρίθηκαν οι μαθητές. Μπορείτε να καταχωρήσετε σχόλια των μαθητών. Επίσης πως οι μαθητές αξιολόγησαν την διαδικασία και πως εσείς οι ίδιοι. Καταλήγουμε στο πως θα ανασχεδιαστεί η Μαθησιακή Ενότητα που διδάχτηκε, με βάση την εμπειρία που αποκτήθηκε κατα τη διδασκαλία. 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
εδώ θα γράψετε πως βιώσατε όλη τη διαδικασία σχεδιασμού της μαθησιακής ενότητας. Κυρίως εστιάζουμε στην αλληλεπίδραση που υπήρξε μέσα στην ομάδα αλλά και μεταξύ των διαφόρων ομάδων. Επίσης συζητάμε το πως επιλέχθηκε το διδακτικό υλικό ώστε να εξυπηρετηθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί. 

ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
εδώ γράφουμε τις εντυπώσεις μας και τα σχόλιά μας από την πρώτη επαφή μας με την πλατφόρμα σχεδιασμού της μαθησιακής ενότητας (αν υπήρξαν τεχνικές και οργανωτικές δυσκολίες κλπ.). Επίσης με ποιά κριτήρια σχηματίστηκαν οι ομάδες των εκπαιδευτικών και πως επιλέχθηκε το θέμα της μαθησιακής ενότητας που θα διδάξετε. 

Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

Γνωριμία με τη "Μάθηση μέσω Σχεδιασμού"

Αγαπητοί Συνάδελφοι,
αυτή είναι η πρώτη επίσημη ανάρτηση στο Blog. Εδώ θα γράψουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις από την γνωριμία μας με το πρόγραμμα "Μάθηση μέσω Σχεδιασμού".
Πιο συγκεκριμένα, πως μας φαίνεται η ιδέα της συνεργασίας των εκπαιδευτικών για να ετοιμάζουν το μάθημά τους; Πως μας φαίνεται η ιδέα της διδασκαλίας μέσω συγκεκριμένων δραστηριοτήτων; επίσης ο σχεδιασμός των δραστηριοτήτων με βάση την ηλεκτρονική πλατφόρμα σχεδιασμού;
Τι πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα θεωρείτε ότι έχουν αυτές ή και άλλες προτάσεις της "Μάθησης μέσω Σχεδιασμού";
Κ. Σκορδούλης

Kαλοσώρισμα

Συνάδελφοι καλωσήλθατε στο νέο blogg της ομάδας Νέα Μάθηση!!!!~!!!!